Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a kormányzati döntésekkel összhangban hulladékgazdálkodási ügyfélszolgálatainkon a személyes ügyfélfogadás – 2021. március 08. napjától kezdődően – határozatlan időre felfüggesztésre kerül.


Megértésüket köszönjük!


DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.

TÁJÉKOZTATÁS


1.  November 11-től minden kormányhivatali ügyfélszolgálaton (pl. kormányablak, földhivatal, munkaügy, stb.) kizárólag időpontfoglalással fogadjuk az ügyfeleinket.

Időpontot foglalni kormányablakba a központi időpontfoglaló alkalmazáson keresztül lehet, ahol – gépjárműves ügyek kivételével – ügyfélkapu nélkül is lehet foglalni.

A többi ügyfélszolgálatra időpontot telefonon vagy elektronikus úton lehet foglalni.


2.  A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok továbbra is csak december 15. napjáig érvényesek.


3.  A holnapi naptól a KAB busz és a települési ügysegédi tevékenység felfüggesztésre kerül.